مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-15سياسي

انجام پیگیری ملی برای راه اندازی بندر خشک در منطقه اقتصادی گرمسار


نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری های ملی برای راه اندازی بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در دست انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اردشیر مطهری بعدازظهر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به ریاست استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: نقشه راه برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار باید تدوین شود.

وی اضافه کرد: تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و پیگیری مسؤولان ارشد استان برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی مطلوب است اما برای رفع تمامی مشکلات اقدام زیادی باید انجام شود.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی تمام توان خود را برای گره گشایی از مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به کار گیرند.

مطهری تصریح کرد: بر اساس آمار تاکنون 44 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به سرمایه گذاران واگذار شد؛ اما تاکنون اقدام هایی از این دست به راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه منجر نشده است.

وی گفت: پیگیری های ملی برای راه اندازی بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در دست انجام است و برای انجام طرح مطالعاتی و مشاوره ای اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام پیگیری ملی برای راه اندازی بندر خشک در منطقه اقتصادی گرمسار

انجام پیگیری ملی برای راه اندازی بندر خشک در منطقه اقتصادی گرمسار