مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-15اجتماعي

حمایت بهزیستی ایلام از 2921 نابینا و کم بینا


در حال حاضر بیش از 14 هزار معلول در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 2 هزار و 921 نفر دارای مشکلات بینایی هستند و نزدیک 3 درصد جامعه معلولان استان را نابینایان تشکیل می دهند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: در حال حاضر بیش از 14 هزار معلول در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 2 هزار و 921 نفر دارای مشکلات بینایی هستند و نزدیک 3 درصد جامعه معلولان استان را نابینایان تشکیل می دهند.

زهرا همتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سازمان بهزیستی در تلاش است که با استفاده از ظرفیت های موجود به ارتقای کیفیت زندگی جامعه معلولان در سطح جامعه کمک کند، افزود: دسترسی به امکانات کامل آموزشی، بهداشت و سلامت، تردد ایمن در فضای شهری و حضور فعالانه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی از جمله مطالبات جامعه نابینایان است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش داریم با رایزنی های انجام شده این مطالبات برای جامعه معلولان تحقق پیدا کند اما با نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت: در حال حاضر بیش از 14 هزار معلول در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 2 هزار و 921 نفر دارای مشکلات بینایی هستند و نزدیک 3 درصد جامعه معلولان استان را نابینایان تشکیل می دهند.

همتی با اشاره به اینکه از این تعداد 310 نفر دارای معلولیت خیلی شدید بینایی، 915 نفر دارای معلولیت شدید و مابقی هم دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بهزیستی ایلام از 2921 نابینا و کم بینا

حمایت بهزیستی ایلام از 2921 نابینا و کم بینا