مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-15سياسي

رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تلاش مستمر مسؤولان را می طلبد


رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تلاش و پیگیری های مستمر مسؤولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر بعداز ظهر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: همه مسئولان برای گره گشایی از مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار کمک کنند و این منطقه ظرفیت بسیار ارزشمندی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی دارد.

وی خاطر نشان کرد: برخی سخت گیری ها از سوی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه نابجا است و پیگیری ها در سطح ملی برای شکوفایی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار دنبال شود.

استاندار سمنان گفت: همجواری منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با خطوط ریلی، پایتخت و ده ها ظرفیت دیگر می تواند به توسعه این منطقه کمک شایانی کند.

آشناگر اضافه کرد: همواره به گرانی زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نقد داشتم که این قیمت به فعالان اقتصادی سیگنال می دهد که یا در منطقه سرمایه گذاری نکنند و یا واحدهای خاص در آن به بهره برداری برسند.

استاندار سمنان ادامه داد: از ظرفیت نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی که با انگیزه برای گره گشایی از مشکلات حوزه انتخابیه خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تلاش مستمر مسؤولان را می طلبد

رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تلاش مستمر مسؤولان را می طلبد