مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 14:152020-10-15اقتصادي

انتقاد استاندار سمنان به گرانی زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار


همواره به گرانی زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نقد داشتم؛ چون سبب می شود یا فعالان اقتصادی در آن سرمایه گذاری نکنند و یا واحدهای خاص به بهره برداری برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر بعداز ظهر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: همه مسؤولان برای گره گشایی از مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار کمک کنند و این منطقه ظرفیت بسیار ارزشمندی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی دارد.

وی تصریح کرد: برخی سخت گیری ها از سوی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه نابه جا است و پیگیری ها در سطح ملی برای شکوفایی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار دنبال شود.

استاندار سمنان گفت: همجواری منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با خطوط ریلی، پایتخت و ده ها ظرفیت دیگر می تواند به توسعه این منطقه کمک شایانی کند.

آشناگر اضافه کرد: همواره به گرانی زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نقد داشتم که این قیمت به فعالان اقتصادی سیگنال می دهد که یا در منطقه سرمایه گذاری نکنند و یا واحدهای خاص در آن به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: از ظرفیت نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی که باانگیزه برای گره گشایی از مشکلات حوزه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار سمنان به گرانی زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

انتقاد استاندار سمنان به گرانی زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار