مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-15اقتصادي

توزیع بیش از 14هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: از توزیع بیش از 14 هزار بسته معیشتی به ارزش 40 میلیارد ریال در بین قشر آسیب پذیر و نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا کنون 14 هزار بسته معیشتی به ارزش 40 میلیارد ریال در بین قشر آسیب پذیر جامعه و نیازمندان استان توزیع شده که ارزش هر بسته حدود 2 میلیون و پانصد هزار ریال است.

صالحی افزود: طی همین مدت، پنج هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و… به ارزش هفت میلیارد ریال و نیز حدود چهار میلیارد ریال لوازم تحریر بین دانش آموزان بی بضاعت در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به نقش وقف در رفع مشکلات معیشتی قشر نیازمند جامعه، بیان کرد: این کمک ها از محل درآمد موقوفات استان کرمانشاه بوده است.

صالحی به جایگاه وقف در استان اشاره کرد و گفت: درآمد ما از محل موقوفات طی شش ماهه نخست سال جاری برابر با سال گذشته بوده است که نشان از ارزش و اهمیت وقف در بین مردم کرمانشاه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های فرهنگی و قرآنی این اداره کل، افزود: امسال در مرحله اول پنج هزار جلد قرآن چاپ و توزیع کردیم.

وی به طرح های عمرانی این اداره کل پرداخت و تصریح کرد: طرح توجیهی کشت زعفران و احداث پنج هکتار باغ در اراضی دیم موقوفاتی با استفاده از تکنولوژی مدرن در شهرستان سنقر و کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 14هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی

توزیع بیش از 14هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی