مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 14:452020-10-15سياسي

44 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار واگذار شد


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: تاکنون 44 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به سرمایه گذاران واگذار شده اما همچنان مشکلات این منطقه نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اردشیر مطهری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست رفع مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه نقشه راه برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار باید تدوین شود، بیان کرد: تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و پیگیری مسئولان ارشد استان برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی مطلوب است اما برای رفع تمامی مشکلات اقدام زیادی باید انجام شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی تمام توان خود را برای گره گشایی از مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به کار گیرند، افزود: این منطقه تأثیر بسزایی در اشتغال و توسعه اقتصادی دارد.

عضو خانه ملت بیان کرد: بر اساس آمار تاکنون 44 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به سرمایه گذاران واگذار شد اما تاکنون اقدام هایی از این دست به راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه منجر نشده است.

مطهری با بیان اینکه پیگیری های ملی برای راه اندازی بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در دست انجام است و برای انجام طرح مطالعاتی و مشاوره ای اقداماتی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار واگذار شد

44 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار واگذار شد