مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-15سياسي

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی عصای سفید در چابهار


مراسم گرامیداشت روز جهانی عصای سفید با حضور مسؤولان در پارک ساحلی مکران چابهار با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان و عصا سفید با حضور رییس اداره بهزیستی و جمعی از نابینایان در محل پارک ساحلی مکران چابهار با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

  رییس اداره بهزیستی شهرستان چابهار در حاشیه این مراسم گفت: هدف از اجرای این مراسم به نمایش دراوردن توانمندها و مهارت های لازم نابینایان شهرستانهای چابهار و دشتیاری برای افراد جامعه است که بدانند محروم شدن از نعمت بزرگ  بینایی هرگز مانع پیشرفت نخواهد شد.

خسن تاوانه بیان کرد: اداره بهزیستی شهرستان چابهار با تشکیل انجمن نابینایان و موسسه آوای روشنایی برای اگاهی بخشی ومهارت اموزی به نابینایان گامهای بزرگی برداشته که ثمره ان را شاهد هستیم.

وی افزود: این مرکز 511 روشندل را زیر پوشش دارد و هزینه تحصیلی، شهریه دانشگاه، هزینه های ایاب وذهاب و آموزش جهت یابی و خط بریل، تحویل کمک وسایل توانبخشی از قبیل قرآن نابینایی(برجسته ) عینک  لوح قلم نابینایی و عصا سفید ریکوردر و ضبط و صوت برای حفظ قران ، برجسته نگار، ساعت نابینایی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی عصای سفید در چابهار

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی عصای سفید در چابهار