مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 17:502020-10-15سياسي

دانشگاهیان حلقه مفقوده دانشگاه و جامعه را پیدا کنند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاهیان باید به دنبال شناسایی حلقه مفقوده بین دانشگاه و جامعه باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاهیان باید به دنبال شناسایی حلقه مفقوده بین دانشگاه و جامعه باشند.

آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در جمع اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های منطقه سیستان ضمن تسلیت ایام و با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده از سوی هیئت رییسه دانشگاه زابل اظهار داشت: دانشگاه های سیستان ظرفیتی ارزشمند و بر اساس گفته های حاضران گنجی مهجور است که باید با مدیریت و برنامه ریزی مناسب به دنبال بهره وری هر چه بیشتر از این ظرفیت ها باشیم.

امام جمعه زاهدان ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان دانشگاه های منطقه سیستان درگذشته و مسئولان و معاونین فعلی و آرزوی توفیق روزافزون برای آنان تصریح کرد: متأسفانه علیرغم ورود دانشگاه ها به بخش های مختلف در فضای جامعه همچنان محصول مورد انتظار از نتیجه کار دانشگاه ها به دست نیامده است و ارتباط مناسبی بین دستگاه های دولتی و خصوصی با دانشگاه صورت نگرفته است.

آیت الله مصطفی محامی ادامه داد: در این خصوص نیاز است تا آسیب شناسی توسط دانشگاهیان صورت گیرد و پس از تحلیل و بررسی دقیق راهکارهایی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان حلقه مفقوده دانشگاه و جامعه را پیدا کنند

دانشگاهیان حلقه مفقوده دانشگاه و جامعه را پیدا کنند