مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 18:002020-10-15حوادث

کشف و ضبط یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اهر / 2 متهم دستگیرشد


فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف و ضبط یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان خبر داد، گفت: دو متهم حین انتقال مواد مخدر از نوع شیشه به شهرستان اهر دستگیر و روانه زندان شدند.

- سرهنگ قدرت آقاپور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشدید مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اهر اظهار کرد: اخیراً اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تعدادی به صورت گسترده در شهرستان اهر اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع شیشه می کند و این افراد سودجو جوانان و نوجوانان را ترغیب به استعمال مواد مخدر می کنند را دریافت کرده و پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: در این راستا؛ از طریق کار اطلاعاتی و منابع مخبرین، توزیع کنندگان مواد مخدر شیشه شناسایی و تحت نظر گرفته شدند، سپس در ادامه تحقیقات مشخص شد این افراد مواد مخدر از نوع شیشه را از تهران به شهرستان اهر انتقال و سپس این مواد را به صورت عمده و خرده توزیع می کنند.

وی ادامه داد: پس از چندین روز تعقیب و مراقبت و رصد اطلاعاتی، نهایتاً طی عملیات غافلگیرانه 2 فرد در حین ورود با محموله یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهر کشف و ضبط شده و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اهر / 2 متهم دستگیرشد

کشف و ضبط یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اهر / 2 متهم دستگیرشد