مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 18:052020-10-15سياسي

کردستان جزو استان های موفق در شاخص های اختصاصی عملکرد است


مدیر کل بازرسی و رسیدگی بە شکایات استانداری کردستان از لحاظ شاخص های اختصاصی عملکرد استانداری کردستان را موفق عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان مدیر کل بازرسی و رسیدگی بە شکایات استانداری کردستان از لحاظ شاخص های اختصاصی عملکرد استانداری کردستان را موفق عنوان کرد.

مسعود روحانی به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده در خصوص ارزیابی عملکرد استانداری های کشور توسط وزارت کشور اشاره کرد و گفت: فرآیند ارزیابی عملکرد در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه های اجرایی، موضوع فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری، وزرات کشور سالانه به منظور آگاهی از میزان موفقیت ستاد استانداری های سراسر کشور در دو حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی در مهرماه هر سال به استانداری ها ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه فرآیند ارزیابی در آغاز توسط فرمانداری ها و بصورت خود ارزیابی و بارگذاری مستندات انجام و این روند توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و نیز معاونت ها و دفاتر متناظر در وزارت کشور تایید می شود، افزود: محورهای عمومی ارزیابی شامل شش و محورهای اختصاصی نیز هفت آیتم را در بر می گیرد.

روحانی اظهار کرد: استانداری کردستان در شاخص های اختصاصی از هزار امتیاز 928 امتیاز کسب کرده که در مقایسه با سال قبل از آن 30 امتیاز بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان جزو استان های موفق در شاخص های اختصاصی عملکرد است

کردستان جزو استان های موفق در شاخص های اختصاصی عملکرد است