مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 18:052020-10-15اجتماعي

محیط زیست علیه شهرداری های استان بوشهر شکایت کرد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: به دلیل آلودگی محل های دفن پسماندها، علیه شهرداری های استان شکایت کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ساماندهی پسماندها در استان بوشهر تلاش ها و پیگیری های بسیار زیادی را تاکنون داشته ایم.

وی بیان کرد: مدیریت اصولی انواع پسماندها وفق قانون مدیریت پسماندها و آیین نامه اجرایی باید توسط متولیان که در قانون مشخص شده است صورت گیرد و سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان ناظر قانونی نظارت لازم را در این خصوص اعمال می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: در دو سال اخیر با تشکیل کارگروه مدیریت پسماندها در استان و شهرستان ها موضوع پسماندهای استان بویژه پسماندهای عفونی و خانگی مورد پیگیری قرار گرفته و برخی از سایت های دفن پسماندهای خانگی در حال ساماندهی هستند.

وی تصریح کرد: برخی از شهرداران در این خصوص اقدام نکرده که علیه شهردارانی که تا کنون در محل های دفن اقدام نکرده اند در سال 99 شکایت و پرونده قضایی به دلیل آلودگی فراوان تشکیل شده است.

قلی نژاد افزود: پرونده های قضایی در حال پیگیری است و وفق ماده 7 قانون مدیریت پسماندها مدیریت و دفع بهداشتی و اصولی پسماندهای شهری از وظایف شهرداری ها و در روستا از وظایف دهیاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست علیه شهرداری های استان بوشهر شکایت کرد

محیط زیست علیه شهرداری های استان بوشهر شکایت کرد