مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 20:102020-10-15اقتصادي

ایجاد 7 هزار فرصت شغلی در یکسال آینده در شهرک صنعتی قرچک


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: امیدواریم که در یکسال آینده 7 هزار فرصت شغلی در شهرک صنعتی قرچک ایجاد شود و این حرکت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، صابر پرنیان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:امروز 11 واحد صنعتی و یک واحد مرکز توزیع و تکمیل زنجیره خشک بار کشور برای اولین بار مورد افتتاح قرار گرفت و در مجموع 2 هزار اشتغال بصورت مستقیم با سرمایه گذاری بیش از 300 میلیارد تومان ایجاد می شود.

وی افزود: امیدواریم نهضت اشتغال و تولید با جدیت ادامه داشته باشد، در کنار این، مشکل 800 واحد صنعتی امروز مرتفع شد تا واحدهای صنعتی بتوانند از مزایای صنعت و اخذ تسهیلات برای بهره برداری و افزایش ظرفیت تولید و افزایش اشتغال بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: در جلسه امروز بحث احداث پست برق ثابت شهرک صنعتی برای ایجاد 100 مگاوات برق برای توسعه شهرک مورد بحث قرار گرفت.

پرنیان ادامه داد: فاز دوم شهرک صنعتی قرچک به مساحت 230 هکتار می باشد که مقدمات پیش بینی 20 هزار شغل مستقیم در سال آینده انجام شده است.

وی اظهار کرد: هر هفته 3 واحد شهرک صنعتی در همین شهرک و متوسط یک و نیم واحد صنعتی روزانه در استان تهران مورد بهره برداری قرار می گیرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 7 هزار فرصت شغلی در یکسال آینده در شهرک صنعتی قرچک

ایجاد 7 هزار فرصت شغلی در یکسال آینده در شهرک صنعتی قرچک