مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 21:002020-10-15ورزشي

آماده سازی بسکتبالیست های شیمیدر قم برای قهرمانی


سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم از آماده سازی این تیم برای حضور موفق و قدرتمند در فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور خبر داد.

- هادی عامری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تمرینات تیم از اواخر شهریور ماه در سالن انرژی اتمی در حال تهران برگزاری است و بازیکنان تیم با انگیزه بسیار بالا و در آمادگی مطلوب زیر نظر مصطفی هاشمی برای حضور موفق در لیگ برتر بسکتبال تمرین می کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی تیم نیز هفته آینده به تمرینات اضافه خواهند شد، ضمنا تست کرونا نیز از بازیکنان و دیگر اعضای تیم گرفته شده و تمام نفرات شیمیدر در سلامت کامل و به دور از ویروس کرونا مهیای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال می شوند، خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم.

درایت درغوکاسیان و تدبیر کادر فنی برای بستن یک تیم خوب سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان اینکه تیم شیمیدر نسبت به فصل گذشته یک دست تر شده، اضافه کرد: حتی با اینکه آخرین تیم لیگ برتر بودیم که نفرات خود را جذب کردیم، با درایت هنریک درغوکاسیان مدیرعامل و دیگر اعضای باشگاه و همچنین تدابیر کادر فنی تیم خوبی بسته شده و هماهنگ هستیم.

وی راجع به بازی های فصل جدید لیگ برتر و زمان شروع آن، ابراز کرد: آنطور که فدراسیون بسکتبال اعلام کرده جلسه هماهنگی و قرعه کشی بازی ها روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی بسکتبالیست های شیمیدر قم برای قهرمانی

آماده سازی بسکتبالیست های شیمیدر قم برای قهرمانی