مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 22:352020-10-15سياسي

گرانی موجب رنجش مردم شده است/ مسؤولان راهکاری برای رفع دغدغه مردم بیابند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: گرانی کالاهای موردنیاز و مشکلات معیشتی ازجمله موارد مورد رنجش مردم است که باید از سوی مسؤولان استان و کشور پیگیری شده و راهکاری مناسب برای رفع این دغدغه عمومی اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با استاندار سمنان و معاونان او، با تسلیت سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: مصائب روزهای پایانی ماه صفر بسیار سنگین و جان گداز است و جا دارد تا همه ما به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور در خانه و انجام عزاداری شایسته و قرائت ادعیه سفارش شده، حرمت این ایام را پاس داشته و سوگواری کنیم.

او با اظهار نگرانی از افزایش شیوع همکاری و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

او گفت: امام رضا (ع)، عقل را دوست و جهل و نادانی را دشمن انسان می داند و همه باید با مسؤولان همراه بوده و تعامل کنند؛ چراکه اگر همراهی نباشد، پیشرفتی نیز حاصل نشده و اهداف پیش بینی شده نیز محقق نخواهد شد.

امام جمعه سمنان بر ضرورت خدمت رسانی به مردم تأکید و عنوان کرد: هیچ مدالی بهتر از خدمت به خلق نیست و شخصاً دعاگوی کسانی هستم که تلاش خود را به کار گرفته اند تا سنگی را از پیش پای مردم برداشته و گره ای را باز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی موجب رنجش مردم شده است/ مسؤولان راهکاری برای رفع دغدغه مردم بیابند

گرانی موجب رنجش مردم شده است/ مسؤولان راهکاری برای رفع دغدغه مردم بیابند