مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 22:452020-10-15سياسي

اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت


ادامه رسیدگی به پرونده محمد امامی-تهیه کننده سریال شهرزاد و از متهمان بانک سرمایه- و 33 متهم اقتصادی دیگر، دستور رییسی برای برخورد با ماموران اوباش گردانی و .

- ادامه رسیدگی به پرونده محمد امامی-تهیه کننده سریال شهرزاد و از متهمان بانک سرمایه- و 33 متهم اقتصادی دیگر، دستور رییسی برای برخورد با ماموران "اوباش گردانی" و .

از جمله اخبار حقوقی و قضایی ایسنا در هفته گذشته بود.

اخبار حقوقی و قضایی هفته ای که گذشت را در این گزارش ایسنا بخوانید: نخستین پرونده جرایم سیاسی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در روز یکشنبه 20 مهرماه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور هیئت قضایی به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور هیئت منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی برگزار شد.

پس از پایان جلسه دادگاه هیات منصفه مطبوعات زاکانی را مجرم تشخیص نداد.

نعمت احمدی متهم اولین دادگاه های جرایم سیاسی شد نعمت احمدی وکیل دادگستری گفت که از متهمان اولین دادگاه های جرایم سیاسی است که قرار است در آبان ماه برگزار شوند.

ادامه رسیدگی به پرونده محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد در توضیحات دادستان شهرستان دیر درباره پرونده مرگ یک دانش آموز یکی از اخبار مهم هفته گذشته مطالبی مبنی بر خودکشی یک دانش آموز پسر 10 ساله در شهرستان دیر در فضای مجازی بود که در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت

اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت