مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 00:152020-10-15سياسي

پویش «نذر امام (ع)» در استان بوشهر برگزار می شود


مسئول کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در استان بوشهر از برگزاری پویش «نذر امام (ع)» هم زمان با سراسر کشور در دهه پایانی ماه صفر در این استان خبرداد.

- بوشهر - مسئول کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در استان بوشهر از برگزاری پویش نذر امام (ع) هم زمان با سراسر کشور در دهه پایانی ماه صفر در این استان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه مجاهد عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم زمان با دهه پایانی ماه صفر و به منظور بزرگداشت ایام سوگواری رحلت رسول گرامی اسلام (ص) و اهل بیت ایشان، پویش نذر امام نذری مشارکتی بانوان کشور در دهه پایانی ماه صفر در استان بوشهر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این پویش همراه با قرائت 100 هزار زیارت اربعین همراه خواهد بود.

مسئول کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در استان بوشهر با بیان اینکه نایب الزیاره همه شرکت کنندگان در حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام خواهیم بود گفت: در این پویش روزانه بیش از 800 قرص نان پخت و بین نیازمندان و فقرا توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نهادینه کردن ارزش های دینی بین بانوان مؤثرترین راهکار سلامت جامعه است، خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در استان بوشهر در طول سال و به مناسبت های مختلف، ویژه برنامه هایی برای بانوان طراحی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «نذر امام (ع)» در استان بوشهر برگزار می شود

پویش «نذر امام (ع)» در استان بوشهر برگزار می شود