مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 03:452020-10-16سياسي

انتخاب یک زنجانی به عنوان سوادآموز برتر ملی


معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در پرسش مهر ریاست جمهوری سال 1398، خانم فاطمه کاظمی از سوادآموزان دوره انتقال موفق به کسب عنوان سوادآموز ملی شد.

- فرحناز فتحی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی در کنار آموزش سواد باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف حوزه سواد آموزی ارتقای شاخص های اجتماعی و فرهنگی است، افزود: توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت فرهنگی برای افزایش بهره وری علمی و تربیتی در خانواده ها از دیگر رویکردهای سوادآموزی است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله پرسش مهر ریاست جمهوری را یکی از فعالیت های فرهنگی در حوزه سوادآموزی خواند و افزود: ایجاد زمینه شرکت افراد مختلف از جمله سوادآموزان در مسابقه کشوری پرسش مهر، بیانگر عزم همگانی در یک فعالیت فرهنگی ملی و تاثیر آن بر جامعه است.

فتحی با بیان اینکه در پرسش مهر ریاست جمهوری سال 1398، خانم فاطمه کاظمی از سوادآموزان دوره انتقال موفق به کسب عنوان سوادآموز ملی شد، تصریح کرد: این درخشش نشانگر آن بوده که افراد با سطوح مختلف تحصیلی می توانند با عزم راسخ و پشتکار به اهداف بزرگ و موفقیت دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب یک زنجانی به عنوان سوادآموز برتر ملی

انتخاب یک زنجانی به عنوان سوادآموز برتر ملی