مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 04:152020-10-16سياسي

پیام مقاومت در دیار علویان


مازندرانی های باغیرت و مصمم در آیین باشکوه تشییع پیکر آلاله های سرخ زینبی با تصویر نمایی تحسین برانگیز و معنادار پیوستگی با نمادهای ایثار و شهادت، - ایسنا/مازندران مازندرانی های باغیرت و مصمم در آیین باشکوه تشییع پیکر آلاله های سرخ زینبی با تصویر نمایی تحسین برانگیز و معنادار پیوستگی با نمادهای ایثار و شهادت، بار دیگر درپاسخ به ندای امام المسلمین بر تداوم راه نورانی مقاومت هوشمندانه در برابر سیاستهای مزورانه وپلید هیات حاکمه کاخ سفید بعنوان راهبرد قطعی رهروان ولایت در دیار علویان پای فشردند.

  جلوه شورانگیز و معنوی تشییع پیکرهای مطهر سروقامتان عرشی خان طومان در مازندران، دیار علویان را به صحنه زیبای دلدادگی مردم مومن این خطه با خاندان عصمت و طهارت(ع) تبدیل کرد.

ظفرمندان خانطومان که از عرش برای خداحافظی با فرشیان آمده بودند، استقبال نیک و پرشور مردم ولایت مدار مازندران را به نظاره نشسته و بر جاودانگی ایمان و اراده معنوی مازندرانیهای علوی تبار مهر تایید زدند.

مدافعان حرم پیام رسان عاشورا که بدست شقی ترین و سفاک ترین انسانهای معاصر و تحت قیمومیت مظهر کفر والحاد یعنی سردمداران کاخ سفید آسمانی شدند،در حلقه پرمهر و عطوفت مردان وزنان و خردو کلان مازنی پیام رادمردی و پایداری عاشقان ولایت و دلدادگان حریم اهل بیت (ع) را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مقاومت در دیار علویان

پیام مقاومت در دیار علویان