مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-16سياسي

مازندران سوگوار رسول مهربانی ها و سبط اکبرش


دیار علویان همزمان با روزهای پایانی ماه صفر غرق در عزا و ماتم رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش داغدار و سیاهپوش است.

- ساری- دیار علویان همزمان با روزهای پایانی ماه صفر غرق در عزا و ماتم رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش داغدار و سیاهپوش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شیفتگان خاندان عصمت وطهارت (ع) همزمان با رحلت جانگذار رسول مکرم اسلام و شهادت سبط اکبر، کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در دیار علویان داغدار و سوگوار هستند.

مردم دیار علویان که روز گذشته پنچ شهید و آلاله مدافع حرم را بدرقه کرده اند، از شامگاه دیروز با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور در گلزار شهدا، اماکن مذهبی و حسینیه ها در عزا وماتم رسول مهربانی ها و سبط اکبرش به سوگواری پرداختند.

همچنین از شروع محرم تاکنون، برسردرب منازل و معابر مازندران پرچم و بیرق های سیاه و عزا برافراشته است و عاشقان امامت و ولایت در شرایط کرونایی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به عزاداری و سوگواری می پردازند و آیین های سوگواری امروز و فردا نیز همزمان با رحلت پیامبر مهربانی ها، شهادت سبط اکبرش و شهادت امام رضا (ع) ادامه خواهد یافت.

حضرت محمد (ص) در 17 ربیع الاول عام الفیل در شهر مکه چشم به جهان گشود؛ پدر پیامبر (ص)، عبدالله فرزند عبدالمطلب و مادرش آمنه دختر وهب و هر 2 از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران سوگوار رسول مهربانی ها و سبط اکبرش

مازندران سوگوار رسول مهربانی ها و سبط اکبرش