مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 06:502020-10-16فناوري

طراحی سیستم نوکیا برای بررسی ماسک و دمای بدن


شرکت نوکیا سیستم اتوماتی طراحی کرده که از یک دوربین حرارت سنج و آنالیز ویدیویی فوری برای تشخیص نشانه های بیماری کووید 19 و بررسی استفاده از ماسک توسط افراد استفاده می کند.

- جی پلاس، شرکت فنلاندی نوکیا در تلاش برای حمایت از کارکنانی که به محل کار بازگشته اند، این سیستم را مدت دو ماه است در کارخانه اش در چنای هند بکار گرفته و بیش از 200 هزار نفر را در این تاسیسات مونیتور کرده است.

ایسنا نوشت: این کارخانه که در پی وضع قرنطینه از سوی دولت هند، برای مدتی تعطیل شده بود بیش از هزار کارمند دارد.

آمیت شاه، مدیر بخش آنالیتیک و اینترنت اشیاء نوکیا به رویترز گفت: سیستم نوکیا افرادی که حرارت بالایی دارند یا ماسک به صورت نزده اند را شناسایی کرده و به مرکز فرمان خبر می دهد.

مسائل حریم خصوصی در این سیستم رعایت شده و چهره ها برای عمل به مقررات داخلی، محو شده اند و از یک محل مرکزی مونیتور می شوند.

شاه گفت: کارخانه ها و مراکز تحقیقات و توسعه نوکیا از این سیستم استفاده می کنند و مذاکراتی برای استفاده از این سیستم در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و آسیا و در بخشهایی شامل مدارس و ساختمانهای دولتی وجود دارد.

بر اساس گزارش رویترز، نوکیا اعلام کرده که مشتریان می توانند قابلیتهای دیگری مانند نگهداری دستگاه و تهدیدات امنیتی را به این سیستم اضافه کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سیستم نوکیا برای بررسی ماسک و دمای بدن

طراحی سیستم نوکیا برای بررسی ماسک و دمای بدن