مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-16اقتصادي

آزادسازی 17 هزار متر مربع اراضی زراعی فردیس


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس از آزادسازی 17 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان خبر داد و گفت: صیانت از اراضی کشاورزی از جمله مهمترین وظایف و اولویت های جهاد کشاورزی است.

- علیرضا بدری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها ،  8 مورد تغییر کاربری غزرمجاز در  اراضی کشاورزی مشکین دشت، به حالت اولیه برگردانده شد.

  وی افزود: به دستور دادستان شهرستان و به  همت  جهاد کشاورزی فردیس با همراهی عوامل انتظامی و شهرداری مشکین دشت 8 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی مشکین دشت واقع در  کوی سمیه، به شرح یک مورد بنا، یک مورد آلاچیق و 8 مورد دیوارکشی و فنس کشی غیرمجاز، قلع و قمع شد.

 مدیر جهاد کشاورزی فردیس مساحت اراضی کشاورزی آزادسازی شده را 17 هزار مترمربع(1/7 هکتار) اعلام کرد و گفت: صیانت از اراضی کشاورزی از جمله مهمترین وظایف و اولویت های جهاد کشاورزی است  و بر این اساس با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز  در اراضی کشاورزی قاطعانه برخورد می شود.

وی با اشاره به قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها   یادآور شد: بر اساس قانون هرگونه  تغییر کاربری غیرمجاز توسط مالکان یا متصرفان اراضی زراعی و باغ های موضوع این قانون، جرم محسوب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 17 هزار متر مربع اراضی زراعی فردیس

آزادسازی 17 هزار متر مربع اراضی زراعی فردیس