مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-16سياسي

تهیه طرح توسعه بقعه شاهزاده حسین (ع) همدان در مراحل پایانی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: تهیه طرح توسعه بقعه شاهزاده حسین (ع) همدان در مراحل پایانی است تا شاهد اجرای سلیقه ای طرح توسعه این بقعه نباشیم.

- همدان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: تهیه طرح توسعه بقعه شاهزاده حسین (ع) همدان در مراحل پایانی است تا شاهد اجرای سلیقه ای طرح توسعه این بقعه نباشیم.

حجت الاسلام زین العابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ساخت و سازهای صورت گرفته در اطراف بقعه شاهزاده حسین (ع) همدان گفت: جلسه ای با هیئت امنای بقعه شاهزاده حسین (ع) همدان برگزار و در این راستا تذکرات به آنها داده شد.

وی بابیان اینکه در گذشته، قرینه این بنا نیز ساخته شده بود اما مخالفت یا مشکلی پیش نیامد اما در حال حاضر، دیواری در حد رفع خطر سقوط در این محدوده ایجاد شده است؛ گفت: توافق شد تا ادامه پروژه متوقف شود و با مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان نیز صحبت کردیم که این موضوع در حدی باشد که خطر جانی آن رفع شود و پروژه متوقف شود.

حجت الاسلام زین العابدینی با بیان اینکه در برخی از بقاع اگر اقدامی نداشته باشیم، احتمال صدمه دیدن بنا وجود دارد، عنوان کرد: در چنین بقاع یا امامزاده هایی به ناچار برای جلوگیری از آسیب دیدن به بنا باید اقداماتی داشت اما در خصوص بقعه شاهزاده حسین (ع) همدان یک طرح توسعه ای در دست مشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح توسعه بقعه شاهزاده حسین (ع) همدان در مراحل پایانی است

تهیه طرح توسعه بقعه شاهزاده حسین (ع) همدان در مراحل پایانی است