مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-16پزشكي

نقش محوری زنان در سلامت خانواده و پیشگیری از کووید19


یک استادیار دانشکده بهداشت و ایمنی با اشاره به نقش محوری زنان در سلامت خانواده و پیشگیری از کووید 19، خودمراقبتی را راهکاری موثر برای کاهش آسیب های جسمی و روحی ناشی از افزایش بار مراقبتی زنان در همه گیری این بیماری برشمرد.

- یک استادیار دانشکده بهداشت و ایمنی با اشاره به نقش محوری زنان در سلامت خانواده و پیشگیری از کووید 19، خودمراقبتی را راهکاری موثر برای کاهش آسیب های جسمی و روحی ناشی از افزایش بار مراقبتی زنان در همه گیری این بیماری برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر صادقی پور_ پزشک و متخصص سلامت سالمندی ضمن گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایران و روز 24 مهرماه که با شعار زنان پیشگامان خود مراقبتی و حفاظت از خود و اعضای خانواده در پیشگیری از کووید 19 نامگذاری شده است به تشریح نقش محوری زنان در سلامت جامعه پرداخت و بر ضرورت خودمراقبتی بانوان تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش مهم زنان در سلامت خانواده و جامعه گفت: در کل دنیا خانه محل امنی برای همه افراد خانواده محسوب می شود و فضایی سرشار از روابط عاطفی عمیق بین اعضا است که زنان از دیرباز با مراقبت از سایر اعضای خانواده، سهم بسزایی در سلامت خانواده و جامعه داشته اند.

نقش محوری و تاثیرگذار زنان در خانواده وی با اشاره به نقش های مختلف زنان در خانواده نظیر مادری، همسری و یا دختری و را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محوری زنان در سلامت خانواده و پیشگیری از کووید19

نقش محوری زنان در سلامت خانواده و پیشگیری از کووید19