مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-16سياسي

بازخوانی از هجرت تا رحلت پیامبر (ص) در خانه موزه شریعتی


دو کلیپ ویدئویی با عنوان از هجرت تا رحلت با موضوع سخنرانی های دکتر شریعتی درباره سیر زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص) از سوی خانه موزه دکتر شریعتی در فضای مجازی منتشر می شود.

- دو کلیپ ویدئویی با عنوان از هجرت تا رحلت با موضوع سخنرانی های دکتر شریعتی درباره سیر زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص) از سوی خانه موزه دکتر شریعتی در فضای مجازی منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه فرا رسیدن بیست و هشتم صفر، دو کلیپ ویدئویی با عنوان از هجرت تا رحلت با موضوع سخنرانی های دکتر شریعتی درباره سیر زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص) از سوی خانه موزه دکتر شریعتی در فضای مجازی منتشر می شود.

در این کلیپ ها که بر اساس بخش هایی از دو کتاب مشهور دکتر شریعتی به نام های فاطمه فاطمه است و روش شناخت اسلام تدوین شده، درباره روش متفاوت و منحصر به فرد حضرت رسول (ص) در مواجهه با جامعه نسبت به سه روش شناخته شده در تاریخ بشر از جمله محافظه کاری، انقلابی و اصلاحات گفتگو شده و از نگاه شریعتی روش پیامبر (ص) نوع چهارمی بوده که هوشمندانه او برای اینکه جامعه پذیرای تغییرات باشد اصل سنت را حفظ می کند، اما آن را از درون کاملاً تغییر می دهد و محتوایش را به طور انقلابی عوض می کند درنتیجه جامعه راکد نمی ماند اگرچه انقلاب نمی کند و به دست مفسد نابود نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی از هجرت تا رحلت پیامبر (ص) در خانه موزه شریعتی

بازخوانی از هجرت تا رحلت پیامبر (ص) در خانه موزه شریعتی