مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-16پزشكي

تعذیه سالم راهکاری برای مقابله با کرونا


هر ساله 16 اکتبر (25 مهرماه) در تقویم‌های بین‌المللی به‌عنوان روز جهانی غذا شناخته می‌شود؛ در کشور ما نیز هفته ملی تغذیه از 24 مهر شروع و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، امروزه شیوع بیماری کرونا زندگی را برای خانواده‌ها در سراسر دنیا با چالش مواجه کرده است، حال با توجه به این موضوع، سازمان جهانی غذا امسال همه با هم برای تغذیه سالم و تامین امنیت غذایی خانواده در شرایط اپیدمی کرونا را شعار روز جهانی غذا نامید.

سایت Fao با تاکید بر ارائه رژیم غذایی سالم برای همه اقشار جامعه و با هر درآمدی، به اهمیت تغذیه در سلامت جوامع صحه گذاشته است.

دراین روزهای کرونایی، خرید مواد غذایی با وحشت و هراس و اختلال در سیستم تامین غذا به معنی مشکل در یافتن بعضی از اقلام غذایی، سختی‌های بیشتری را به خانواده‌ها تحمیل کرده است؛ برای تعداد زیادی از افراد، بیکاری و از دست دادن درآمد، خرید مواد غذایی را نیز با چالش بیشتری روبرو می‌کند.

در این زمان ممکن است، والدین تهیه غذا با استفاده از مواد فرآوری شده را به عنوان سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای تغذیه خانواده انتخاب کنند، این در حالی است که جایگزین‌های غذایی سالم، ارزان، مناسب و راحت هم در دسترس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعذیه سالم راهکاری برای مقابله با کرونا

تعذیه سالم راهکاری برای مقابله با کرونا