مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-16سياسي

ضعف مدیریت در حوزه اقتصادی/ مصوبه ایجاد گلخانه 54 هکتاری اجرا نشد


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ضعف مدیریت در حوزه اقتصادی کشور گفت: این مسئله مایه انتقاد مقام معظم رهبری نیز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری باگرامیداشت رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با عنوان اینکه آغاز خلقت از خداوند است و خداوند خلقت را از عدم شروع کرده است، گفت: هرچیزی که خداوند خلق کرده، بی نظیر و بدیع است.

وی با تاکید بر تقوای الهی اظهار داشت: پیامبرگرامی اسلام و اهل بیت نمونه بارز تقوای الهی است و باید با صادقان بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تقدیر از حضور حماسی مردم برای تجلیل از این شهیدان والامقام اظهار داشت: ما ملت امام حسینی هستیم و باطل ملت ما عاشورایی است.

آیت الله لایینی با عنوان اینکه انشااله آخرین بازمانده کربلای خان طومان شهید کابلی بازگردد و خانواده این شهید ازچشم انتظاری خارج شوند، از حضور حماسی مردم در آیین های تشییع و بدرقه شهیدان تقدیر کرد.

وقف های رضوی در مازندران کم است امام جمعه ساری با عنوان اینکه وقف از تعالیم اسلامی به شمار می رود و با سرمایه گذاری روی وقف، اموال ماندگار خواهد شد، گفت: سرمایه های اخروی همیشه ماندگار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف مدیریت در حوزه اقتصادی/ مصوبه ایجاد گلخانه 54 هکتاری اجرا نشد

ضعف مدیریت در حوزه اقتصادی/ مصوبه ایجاد گلخانه 54 هکتاری اجرا نشد