مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-16اجتماعي

جمع آوری موتورسیکلت ها از هسته مرکزی شهر


مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از جمع آوری موتورسیکلت های خارج از پارکینگ های هسته مرکزی شهر خبر داد و گفت: این طرح با هماهنگی قوه قضاییه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی نیک با توجه حجم تردد موتورسیکلت در شهر قم و نیاز ساماندهی موتورسیکلت ها، اظهار کرد: یکی از مشکلات هسته مرکزی شهر پارک موتورسیکلت ها در پیاده روها و در خیابان های منتهی به حرم است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم مطالبه مردمی برای ساماندهی پیاده روها و جلوگیری از تردد موتورسیکلت ها را یکی از دغدغه های شهرداری دانست و افزود: با توجه به اجرای پیاده راه های اطراف حرم و آرام سازی خیابان ارم و خیابان انقلاب ساخت پارکینگ موتورسیکلت در دستور کار قرارگرفته است.

نیک از آغاز طرح جمع آوری موتورسیکلت ها خبر داد و تصریح کرد: 11 نقطه در اطراف حرم برای پارک موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده و در صورت پارک خارج از این مکان ها موتورسیکلت ها جمع آوری می شود.

وی اجرای طرح جمع آوری موتورسیکلت های پارک شده در خیابان و پیاده روها را تشریح و تأکید کرد: این طرح با هماهنگی قوه قضاییه، پلیس راهور و نیروی انتظامی اجرایی شده و موتورسیکلت ها به پارکینگ منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری موتورسیکلت ها از هسته مرکزی شهر

جمع آوری موتورسیکلت ها از هسته مرکزی شهر