مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-16سياسي

مسؤولین ترسو با تصمیمات نادرست سرمایه های کشور را به باد می دهند


امام جمعه آستارا با بیان اینکه برخی از مسؤولین کشور دل داده غرب هستند و این اقدام آن ها دور از عقلانیت است، گفت: عدم تصمیم درست از سوی مسؤولین ترسو و دل داده غرب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنرانی های مقام معظم رهبری درخصوص مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری جهت حل مشکلات کشور نگاه مسئولین باید به داخل کشور معطوف شود.

  خطیب جمعه آستارا علاج حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، قرارگاه اقتصاد مقاومتی در هیأت دولت تشکیل شده بود، اما در عمل چیزی ندیدم.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه کشورهای اروپایی گاهی به نعل و گاهی به میخ می زنند و نمی توان برای حل مشکلات کشور به اروپایی ها اعتماد کرد، افزود: درهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تعامل با کشورهای جهان به آمریکا و وابستگان ایادی کفر باز است.

  وی با اشاره به اینکه برخی از مسؤولین کشور دل داده غرب هستند و این اقدام آن ها دور از عقلانیت است، تصریح کرد: کسی که عقلش درست فرمان ندهد نمی تواند خوب تصمیم بگیرد و طبق بیانات مقام معظم رهبری، عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولین ترسو با تصمیمات نادرست سرمایه های کشور را به باد می دهند

مسؤولین ترسو با تصمیمات نادرست سرمایه های کشور را به باد می دهند