مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-16سياسي

بی توجهی مسوولان استانی نسبت به ادارات کم کار دیشموک


امام جمعه دیشموک با اشاره به نکته مهم دیگری که در شهر دیشموک وجود دارد گفت: بعضی از ادارات در شهر دیشموک وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهند و هر چه از مدیرکل ها و مسوولان استانی خواسته بحق مردم را می طلبیم بی توجهی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوای الهی با بیان مناسبت های پیش روی اظهار کرد: الگوبرداری از ائمه اطهار نشانه موفقیت مومنان است و تبعیت از امامان و پیامبران برای ما درس آموز است.

خطیب نماز جمعه دیشموک با اشاره به شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا(ع) و همچنین رحلت پیامبر گرامی (ص) عنوان کرد: بیان شهادت ها و مناسبت های روز در تاریخ باعث الگوی پذیری و همچنین درس اموزی ما مسلمانان است.

وی در ادامه افزود: هر کس قرآن را تکیه گاه خود بداند باعث موفقیت خود در زندگی خواهد شد و تکیه گاه انسان باید ائمه اطهار و پیامبران باشد چون جایگاه محکمی است.

امام جمعه دیشموک هم به شهدای تازه تفحص یافته خان طومان اشاره کرد و گفت: شهدای تازه تفحص یافته خان طومان که با تازگی وارد کشور شدند با عطر دفاع از حرم اهل بیت داخل کشور ما نورافشانی کردند که وصیت نامه شهدای خان طومان باید هم درس آموز باشد و هم الگوی مناسبی برای ماها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مسوولان استانی نسبت به ادارات کم کار دیشموک

بی توجهی مسوولان استانی نسبت به ادارات کم کار دیشموک