مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-16سياسي

تکیه بر توان داخلی راهبرد مقابله با مشکلات اقتصادی کشور


امام جمعه رودسر بیان اینکه یک عده مسؤولان ترسو حق ندارند به بهانه عقلانیت، مذاکره با استکبار را مطرح کنند، گفت: برخلاف یک عده که حل همه مشکلات کشور را به خارج گره می زنند تنها راهبرد مقابله با مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر توانایی ها و ظرفیت های داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام علی (ع) اظهار کرد: رهنمودهای رهبر در پاسخ به کسانی که نسخه تسلیم یا مذاکره با استکبار را می پیچند باید موردتوجه همه نیروهای مسلح و مسؤولان قرار گیرد.

وی با اشاره به چراغ سبز نشان دادن برخی مسؤولان کشور به دشمنان افزود: تسلیم یا مذاکره با استکبار افکار بسیار خطرناکی است که برخلاف خط مستقیم رسول خدا (ص) بوده که ایشان هیچ گاه مذاکره ای به نام تسلیم با نظام سلطه نکرد.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه یک عده مسؤولان ترسو حق ندارند به بهانه عقلانیت، مذاکره با استکبار را مطرح کنند، تصریح کرد: در طول 41 سال از انقلاب خسارت های زیادی به ملت ایران از ناحیه برخی از مسؤولان ترسو وارد شده و چراغ سبز این آقایان استکبار را گستاخ تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر توان داخلی راهبرد مقابله با مشکلات اقتصادی کشور

تکیه بر توان داخلی راهبرد مقابله با مشکلات اقتصادی کشور