مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 21:352020-10-16سياسي

دو خودکشی در شهرهای جنوبی بوشهر در کمتر از یک هفته نگران کننده است


معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت افزایش مراقبت روانی و روحی کودکان و نوجوانان در برابر آسیب های اجتماعی گفت: باید توجه خانواده ها به مراقبت روانی و روحی از کودکان و نوجوانان معطوف شود.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت افزایش مراقبت روانی و روحی کودکان و نوجوانان در برابر آسیب های اجتماعی گفت: باید توجه خانواده ها به مراقبت روانی و روحی از کودکان و نوجوانان معطوف شود.

مجید خورشیدی ظهر امروز در نشست بررسی علت بروز آسیب های اجتماعی در بین قشر کودک و نوجوان، با تسلیت ایام سوگواری پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه در همه وقایع و حوادث مسئولان باید پاسخگو باشند، اظهار کرد: خودکشی 2 کودک و نوجوان در شهرهای جنوبی استان بوشهر در کمتر از یک هفته موضوع بزرگی است و نگرانی هایی را در جامعه ایجاد کرده است.

وی با اظهار تاسف از خودکشی نوجوان ساکن کنگان افزود: وقتی یک پدیده اجتماعی رخ می دهد متاسفانه احتمال الگوسازی و تسری به دیگران را نیز به دنبال خود دارد.

معاون سیاسی استاندار بوشهر بر نقش رسانه های گروهی و متخصصان امور تربیتی و مشاوره در ارتقای مهارت های زندگی و تاب آوری در مقابله با بحران های وارده بر خانواده ها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خودکشی در شهرهای جنوبی بوشهر در کمتر از یک هفته نگران کننده است

دو خودکشی در شهرهای جنوبی بوشهر در کمتر از یک هفته نگران کننده است