مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 00:052020-10-16اقتصادي

تمام تراکتورها در نهاوند تا پایان سال پلاک گذاری می شوند


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: تمام تراکتورها در نهاوند تا پایان سال پلاک گذاری می شوند.

-  کریم حاج باباعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: طرح پلاک گذاری بیش از 60 درصد تراکتورهای بخش کشاورزی نهاوند از ابتدای سال جاری آغاز شده و پیش بینی می شود تمام آنها تا پایان سال پلاک گذاری شوند.

وی گفت: این طرح در راستای ساماندهی ادوات کشاورزی شهرستان به منظور ارائه خدمات بهتر و هدفمند با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی و همکاری نظام صنفی کشاورزی و پلیس راهور طی چند مرحله صورت گرفته است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: از ابتدای اجرای طرح در سال جاری تاکنون تعداد زیادی از تراکتور فاقد پلاک انتظامی در سطح شهرستان شناسایی شده که کار پلاک گذاری بیش از 60 درصد آنها تا کنون پایان یافته و مابقی نیز تا پایان سال شماره گذاری خواهند شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح شناسنامه دار کردن و سنددار کردن تراکتورهایی است که فاقد سند هستند که با انجام آن علاوه بر رفع مشکل مالکین آنها ساماندهی نظام تخصیص سوخت بر مبنای پلاک انتظامی نیز به اجرا در می آید.

حاج باباعلی افزود: بر اساس طرح ابللاغی تمام مالکین تراکتورها فاقد پلاک انتظامی بدون در نظر گرفتن سال ساخت آن می توانند تا بازه زمانی اعلام شده نسبت به انجام شماره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تراکتورها در نهاوند تا پایان سال پلاک گذاری می شوند

تمام تراکتورها در نهاوند تا پایان سال پلاک گذاری می شوند