مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-17اقتصادي

با کودکان تالاسمی و سرطانی همنوا شویم...


از هم استانی های عزیز تقاضا داریم در روز پایانی ماه صفر با مراجعه به پایگاه دشتستان و بوشهر به یاری نیازمندان خون به ویژه بیماران تالاسمی و سرطانی بشتابند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل انتقال خون بوشهر گفت: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم در روز پایانی ماه صفر با مراجعه به پایگاه دشتستان و بوشهر به یاری نیازمندان خون به ویژه بیماران تالاسمی و سرطانی بشتابند.

نرگس عبیدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در موج سوم کرونا به علت رعایت بیشتر مردم برای در خانه ماندن میزان مراجعه به مراکز اهدای خون کم شده است، عنوان کرد: از آنجایی در استان حدود 500 بیمار تالاسمی داریم که به طور پیوسته باید خون دریافت نمایند، در حالی که روند حضور مردم در روزهای اخیر جهت اهدای خون با کاهش مواجه شده است.

وی تاکید کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم در روز پایانی ماه صفر با مراجعه به پایگاه های دشتستان و بوشهر به یاری نیازمندان خون به ویژه بیماران تالاسمی و سرطانی بشتابند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پویش نذر امسال با شعار کمک مومنانه، اهدای خون، اهدای زندگی، از تاسوعا آغاز شده، و تا پایان ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم در این روزها بتوانیم با دعوت و حضور پرشور و برنامه ریزی مردم ذخائر خون استان را در حد قابل قبول نگه داریم تا هیچ نیازمند خون و فرآورده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کودکان تالاسمی و سرطانی همنوا شویم...

با کودکان تالاسمی و سرطانی همنوا شویم...