مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-17سياسي

زعفران کاران فاروجی دارای برنامه مدون کشت نیستند / لزوم ثبت برند «زعفران فاروج»


نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس با انتقاد نسبت به عدم وجود برنامه و تشکیلات مدون و منجسم در عرصه کشت زعفران در فاروج گفت: ایجاد انسجام و برنامه ریزی برای ثبت برند فاروج می تواند ارزش این زعفران را به جایگاه واقعی خود در کشور ارتقا دهد.

- علی آذری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آغاز برداشت زعفران در شهرستان فاروج و مشکلات ایجادشده درفروش این محصول اظهار کرد: طی روزهای اخیر جلسه شورای ملی زعفران در مشهد برگزار شد که بر اساس گفتگوهای انجام شده در این شورا، برای رونق تجارت زعفران به تجار این محصول تسهیلاتی داده می شود تا بتوانند باقیمت مناسب تری اقدام به خرید زعفران کنند.

وی همچنین از رایزنی برای خرید نگین زعفران فاروج توسط یکی از برندهای معتبر این عرصه در کشور خبر داد و گفت: با توجه به صحبت های انجام شده از هفته جاری نگین زعفران فاروج به قیمت روز توسط این برند معبر خریداری می شود.

نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر کیفیت مرغوب و مناسب نگین زعفران فاروج خاطرنشان کرد: متأسفانه برنامه مدونی برای تولید و فروش زعفران در این شهرستان وجود ندارد و باید این مشکل رفع شود.

وی ایجاد تشکیلاتی منسجم برای خرید، فروش، توزیع و بسته بندی زعفران فاروج را حائز اهمیت دانست و افزود: با ایجاد این تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زعفران کاران فاروجی دارای برنامه مدون کشت نیستند / لزوم ثبت برند «زعفران فاروج»

زعفران کاران فاروجی دارای برنامه مدون کشت نیستند / لزوم ثبت برند «زعفران فاروج»