مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-17سياسي

بصیرت افزایی راه مقابله با سقیفه های عصر جاهلیت مدرن است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، بصیرت افزایی را مهمترین راه مقابله با سقیفه های عصر جاهلیت مدرن دانست و بر لزوم شناخت و تبیین تاریخ تحلیلی اسلام تاکید کرد.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت جانگداز امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با اشاره به بررسی تمام نقاط عطف تاریخ اسلام و توجه به رویدادهای پیش آمده در تاریخ و عبرتهای آن، اظهار داشت: سقیفه های عصرجاهلیت و تعصبات آن مهم ترین علل پیدایش آن بود و امروز دشمنان تلاش می کنند سقیفه های مدرن را جایگزین سقیفه های عصر جاهلیت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای تعالی و تکامل جامعه اسلامی، افزود: تمام عمر پربرکت حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای هدایت و تعالی امت اسلام صرف شد اما در بخش های از تاریخ اسلام سقیفه های عصرجاهلیت امت اسلام را دچار سردرگمی و تعصبات جاهلی کرد که باید از آن عبرت گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به وقایع بعد از رحلت نبی مکرم اسلام و وقایع تلخی که به اهل بیت نبی مکرم اسلام (ع) به ویژه در عاشورا و واقعه کربلا افتاد اشاره و تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی راه مقابله با سقیفه های عصر جاهلیت مدرن است

بصیرت افزایی راه مقابله با سقیفه های عصر جاهلیت مدرن است