مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-17اقتصادي

«زکریا» بیا و رسول معجزه هایمان باش...


برنامه تاکسی اینترنتی را از روی صفحه موبایلم باز و مقصد را امامزاده حسین (ع) انتخاب می کنم، دقایقی بعد تاکسی سبزرنگی که راننده آن یک بانوست مقابلم توقف می کند، - ایسنا/قزوین برنامه تاکسی اینترنتی را از روی صفحه موبایلم باز و مقصد را امامزاده حسین (ع) انتخاب می کنم، دقایقی بعد تاکسی سبزرنگی که راننده آن یک بانوست مقابلم توقف می کند، مقصد را می پرسد و بعد سکوت، فضای میان من که روی صندلی عقب نشسته ام و راننده را پر می کند.

خیابان ها خلوت و بی سروصداست، شهادت کریم اهل بیت (ع)، رحلت پیامبر مهربانی ها و سکوت غمناک رگ های خشکیده شهر بغض را مانند گره ای کور در گلویم میهمان می کند.

خانم راننده در آینه اشک هایم را می بیند، سکوت را می شکند و می پرسد: برای مراسم همین شهیدی که تازه آورند تشریف می برید؟ نگاهش می کنم و با لبخند سرم را به نشانه پاسخ مثبت تکان می دهم؛ آه بلندی می کشد و می گوید: ای کاش این مسئولان قدر این جوان ها را می دانستند و بعد سر درد دلش باز می شود و از قیمت مرغ و برنج و دلار به قیمت طلا و انتخابات آمریکا می رسد و آخر ماجرا وقتی مقابل ورودی جنوبی گلزار شهدا می ایستد فحشی نثار ترامپ و رقیب انتخاباتی اش می کند و برایشان آخرت یزید را از خداوند متعال می خواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زکریا» بیا و رسول معجزه هایمان باش...

«زکریا» بیا و رسول معجزه هایمان باش...