مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-17سياسي

در دولت دوم احمدی نژاد چه گذشت؟


دولت دهم برای محمود احمدی نژاد یک ریاست جمهوری تمام عیار نبود و چهار سال از یک سو معترضان به نتایج انتخابات او را رییس جمهور خود نمی دانستند و از سویی اعمال و رفتارش سبب شد یاران و حامیانش یک به یک از او اعلام برائت کنند و او و همراهانش را جریان انحرافی بنامند.

- دولت دهم برای محمود احمدی نژاد یک ریاست جمهوری تمام عیار نبود و چهار سال از یک سو معترضان به نتایج انتخابات او را رییس جمهور خود نمی دانستند و از سویی اعمال و رفتارش سبب شد یاران و حامیانش یک به یک از او اعلام برائت کنند و او و همراهانش را جریان انحرافی بنامند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق در ادامه نوشت: پیروزی در انتخاباتی که برای او همه چیز بود و در این مسیر اولین و دم دستی ترین حربه یعنی اتهام زنی به نامزدها را برگزیده بود، برایش چهار سال سخت را رقم زد.

کشوری رها در اقتصاد و منزوی در جامعه جهانی، درگیر با کاهش شدید ارزش پول ملی و افزایش بی سابقه تورم، اعمال تحریم های هسته ای و نچرخیدن چرخ زندگی مردم و رونق مفاسد اقتصادی در پایان چهار سال دوم ریاست جمهوری او از ایران کشوری پرچالش ساخت.

از گم شدن دکل نفتی و نفت کش نفتی تا گم شدن دلارهای نفتی در دوران چهار سال دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد هرازگاهی زمزمه هایی از مفاسد مختلف اقتصادی شنیده می شد؛ حتی دادگاه پرونده فساد سه هزارمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دولت دوم احمدی نژاد چه گذشت؟

در دولت دوم احمدی نژاد چه گذشت؟