مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-17ورزشي

مدیران بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی عزل می شوند


مدیران بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی عزل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مراد ناصری ظهر امروز در ستاد مقابله با کرونا در نهاوند اظهار کرد: به منظور مقابله بهتر و بالا بردن قدرت اجرایی بیشتر در کارها کمیته های هفتگانه ای در ستاد مقابله با کرونا در نهاوند ایجاد شد که به صورت تخصصی کارها را دنبال می کنند.

وی گفت: این کمیته ها شامل کمیته تنظیم بازار، مراسم، نظارت و بازرسی، کلوپ ها و سالن های ورزشی و باز ی های رایانه ای، کمیته داروخانه ها و مطب ها و آرایشگاه های مردانه، ترافیک و  حمل و نقل و نظارت بر نانوایی ها و کمیته نظارت و کنترل ادارات، بانک ها و دفاتر پیشخوان است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه این کمیته ها باید با همکاری ادارات عضو جلسات خود را برگزار کرده و به صورت روزانه گزارش کنند افزود: با گذشت هفت ماه از شیوع کرونا و داشتن تجارب مختلف باید مدل کارهای ما نسبت به گذشته متفاوت باشد که عمده کارها را باید بر آگاه کردن مردم نسبت به خطر کرونا متمرکز کرد.

وی همکاری مدیران دستگاه های مختلف با کمیته های هفتگانه را ضروری خواند و افزود: مسئولان کمیته ها نماینده تام الاختیار فرمانداری هستند و همه موظفند با آنان همکاری داشته باشند در غیر این صورت مسئولین کمیته با ذکر ادله آنها را به فرمانداری معرفی می کنند تا ظرف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی عزل می شوند

مدیران بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی عزل می شوند