مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 14:402020-10-17دانش

قرارداد شرکت ترافیکی الیت دانشگاه فردوسی را تبدیل به پارکینگ شهری می کند


زهرا خسروشیری، دبیر شورای صنفی دانشگاه فردوسی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نقدی به متن قرارداد شرکت ترافیک الیت با دانشگاه فردوسی مشهد پرداخت و اظهار کرد: - دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اگر دانشگاه نتواند به تعهدات مالی خود در قرارداد با شرکت ترافیکی الیت عمل کند، عملا مسئولان دانشگاه مجبور به تأمین، آن را تبدیل به پارکینگ شهری می کنند.

زهرا خسروشیری، دبیر شورای صنفی دانشگاه فردوسی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نقدی به متن قرارداد شرکت ترافیک الیت با دانشگاه فردوسی مشهد پرداخت و اظهار کرد: مجموعه مدیریت دانشگاه سبز در دانشگاه فردوسی همیشه از دغدغه مندان مسائل زیست محیطی بوده و دست یابی به پردیس سبز یکی از اهداف این مجموعه بوده است.

خسروشیری ادامه داد: به تازگی نیز از سوی مدیریت سبز دانشگاه طرحی رونمایی شده است که به زعم مدیر این مجموعه جدید، منحصر به فرد و حلال مشکلات ترافیکی است، اما در حقیقت این طرح سابقه ای دارد و مشکلات فراوانی را باعث می شود.

دبیر شورای صنفی دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: اینکه سابقه این طرح به چه زمانی بر می گردد و دانشگاه چه هدفی را از ارائه طرح های این چنینی دارد، خود مسئله ای است که نیازمند بررسی های جداگانه ای است، اما لازم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد شرکت ترافیکی الیت دانشگاه فردوسی را تبدیل به پارکینگ شهری می کند

قرارداد شرکت ترافیکی الیت دانشگاه فردوسی را تبدیل به پارکینگ شهری می کند