مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 15:352020-10-17سياسي

معلولین شهروندان درجه یک جامعه هستند/ انتصاب مشاور مدیرکل بهزیستی استان زنجان


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه معلولین شهروندان درجه یک جامعه هستند، گفت: همگام با بهزیستی سایر ادارات و ارگان های غیر دولتی نیز در تسهیل مشکلات مربوط به امور معلولین مشارکت فعال داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، مدیرکل بهزیستی استان زنجان از انتصاب مشاور بهزیستی زنجان برای امور افراد دارای معلولیت نابینایی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با روز  جهانی عصای سفید و بزرگداشت افراد دارای معلولیت نابینایی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان برای پیگیری مشکلات این قشر و فراهم ساختن زمینه رفع مشکلات و بهبود شرایط زندگی، توجه به مناسب سازی و فعالیت های شغلی آنها احمد ایمانی روشندل فعال اجتماعی را به عنوان مشاور خود در امور رسیدگی به مشکلات نابینایان منصوب کرد.

  محمد محمدی قیداری در این حکم بر ضروری بودن پیگیری مطالبات معلولین تاکید داشت و گفت: حضور یک فرد آگاه در تصمیم گیری های مربوط به امور نابینایان و اجرایی شدن هر چه بیشتر قانون حمایت از افراد دارای معلولیت و ارتباط با سطوح مختلف تصمیم گیری کند.

وی در جلسه دیدار با اعضای انجمن نابینایان به مناسبت روز جهانی عصای سفید با بیان اینکه معلولین شهروندان درجه یک جامعه هستند، تصریح کرد: همگام با بهزیستی سایر ادارات و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولین شهروندان درجه یک جامعه هستند/ انتصاب مشاور مدیرکل بهزیستی استان زنجان

معلولین شهروندان درجه یک جامعه هستند/ انتصاب مشاور مدیرکل بهزیستی استان زنجان