مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 17:002020-10-17فرهنگي

جشنواره «فیلم کودک» از فردا کلید می خورد/ راهنمای تماشای آنلاین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، فردا یکشنبه 27 مهرماه و در اولین روز جشنواره، - جشنواره فیلم کودک از فردا کلید می خورد/ راهنمای تماشای آنلاین برنامه های نخستین روز سی وسومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، فردا یکشنبه 27 مهرماه و در اولین روز جشنواره، آیین افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان عصر فردا از شبکه امید و شبکه اصفهان و تلویزیون تعاملی تیوا (http://tva.

tv/channels/Tva_Live) به صورت زنده پخش می شود.

همچنین فردا، چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از ساعت 16 تا 17:30 طی مراسمی در مرکز نوآوری صبا افتتاح خواهد شد.

این مراسم به دلیل لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، بدون حضور مخاطبان برگزار خواهد شد و نوجوانان شرکت کننده در این دوره المپیاد، اهالی رسانه و علاقه مندان می توانند افتتاحیه را از طریق تلویزیون تعاملی تیوا به شکل زنده و کامل دنبال کنند.

برنامه نمایش آثار در پلتفرم هادر این رویداد سینمایی که به صورت آنلاین برگزار می شود فیلم های منتخب در سه پلتفرم از ساعت 10 صبح تا 22 برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «فیلم کودک» از فردا کلید می خورد/ راهنمای تماشای آنلاین

جشنواره «فیلم کودک» از فردا کلید می خورد/ راهنمای تماشای آنلاین