مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-18پزشكي

ساخت مجموعه ورزشی در کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران


مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران از برنامه این دانشگاه برای بهره برداری از زمین چمن مصنوعی دانشجویان کوی تا آذر ماه جاری خبر داد و گفت: - مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران از برنامه این دانشگاه برای بهره برداری از زمین چمن مصنوعی دانشجویان کوی تا آذر ماه جاری خبر داد و گفت: تا 24 ماه آینده یک مجموعه ورزشی در کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران ساخته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر شفارودی با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به پیگیری و حمایت هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران مبنی بر بهبود خدمات رفاهی و بالابردن کیفیت فضاها و اماکن دانشجویی و همچنین کمبود سرانه فضای ورزشی دانشجویان و کارکنان، مراحل ساخت یک مجموعه ورزشی در مجتمع کوی دانشگاه آغاز شده است.

وی افزود: در این خصوص معاونت دانشجویی فرهنگی علوم پزشکی تهران با برنامه ریزی و پیگیری هایی که در سال های گذشته و با همکاری معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع این دانشگاه انجام داده است، طرح ساخت این مجموعه ورزشی در کوی دانشگاه ارائه و قرار است در 2 فاز به بهره برداری برسد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: فاز اول طرح زمین چمن مصنوعی به مساحت 800 متر مربع است که ساخت آن از مهر ماه سال جاری آغاز و به امید خدا در آذر ماه امسال به بهره برداری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مجموعه ورزشی در کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران

ساخت مجموعه ورزشی در کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران