مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-18پزشكي

ابتلای یک هزار و 158 نفر از کادر درمان هرمزگان به کرونا


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ، یک هزار و 158 نفر از کادر درمان و دیگر کارکنان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در استان به این بیماری مبتلا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان و حضور طولانی مدت نیروهای درمان در بیمارستان به منظور خدمت رسانی به بیماران مبتلا ، موجب ابتلای این نیروها به بیماری کرونا شده است.

وی افزود: کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارد و ابتلای آنها به این ویروس و خروجشان از چرخه خدمت رسانی، موجب اختلال در ارایه خدمات درمانی می شود و از همین رو از مردم خواستاریم تا با رعایت پروتکلهای بهداشتی ضمن محافظت از خود و عزیزانشان، یاریگر نیروهای درمان در مسیر مقابله با این ویروس باشند.

دکتر نوروزیان آخرین آمار فوتی های کرونا در هرمزگان را 812 نفر اعلام کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته دو نفر دیگر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارد، خاطرنشان کرد: اکنون 173 نفر با تشخیص کووید 19 در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار 54 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای یک هزار و 158 نفر از کادر درمان هرمزگان به کرونا

ابتلای یک هزار و 158 نفر از کادر درمان هرمزگان به کرونا