مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-18ورزشي

پایان همکاری هاشمی با تیراندازی و ورود بدون نتیجه کمیته المپیک برای حل مشکل


کمیته ملی المپیک اواخر هفته گذشته جلسه ای را با سرمربی تیم ملی تفنگ برگزار کرد، هرچند به نظر می رسد نتیجه ای به دنبال نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تعویق یک ساله المپیک توکیو و شروع مجدد تمرینات تیم ملی تفنگ، فدراسیون تیراندازی قرارداد الهام هاشمی به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان را تمدید نکرد تا این ورزش علاوه بر کمبود فشنگ و مهمات، این بار به مشکل و بحران جدیدی روبه رو شود.

الهام هاشمی تا مردادماه امسال با فدراسیون تیراندازی قرارداد داشت اما تعویق المپیک باعث نشد تا فدراسیون به فکر تمدید قرارداد باشد.

اگرچه پیشنهاداتی برای ادامه همکاری به سرمربی تیم ملی تفنگ داده شد اما هاشمی اعلام کرد تا زمانی که خواسته هایش به سرانجام نرسد، تمایلی برای ادامه همکاری نخواهد داشت.

* پایان همکاری هاشمی با تیراندازی هرچند الهام هاشمی بارها اعلام کرد خواسته های مالی ندارد و آنچه می خواهد برای کمک به تیم ملی تیراندازی است اما باز هم هیچ کدام از تعهدات رنگ واقعیت نگرفت و در نهایت تصمیم به پایان همکاری گرفت.

این مسائل پای ورزشکاران را هم به ماجرا باز کرد و ملی پوشان تفنگ جلسه ای را با علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی برگزار کردند اما در نهایت ورزشکاران تمرینات تیم ملی را ترک و اعلام کردند تا زمانی که رییس فدرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان همکاری هاشمی با تیراندازی و ورود بدون نتیجه کمیته المپیک برای حل مشکل

پایان همکاری هاشمی با تیراندازی و ورود بدون نتیجه کمیته المپیک برای حل مشکل