مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 05:002020-10-18ورزشي

وضعیت واگذاری سپیدرود رشت هفته جاری مشخص می شود


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری کمپ تمرینات مجازی ورزشی در این استان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم در این هفته موضوع واگذاری سپیدرود رشت مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم بخشی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمپ تمرینات مجازی ورزشی از امروز در گیلان برگزار می شود، اظهار کرد: سعی داریم که بستر ورزش را به سمت خانه های مردم ببریم و در این دوره ها به مسائل مختلفی مانند روانشناسی ورزشی و کار با کودکان می پردازیم.

وی با اشاره به اینکه ماده 88 معایب زیادی دارد و یکی از آنها این است که افراد غیر ورزشی در مزایده ها شرکت می کنند که باعث بالا رفتن اجاره سالن های ورزشی می شود، گفت: برای رفع این معایب در گیلان از روش مزایده محدود استفاده کردیم که متأسفانه امسال این نوع مزایده در استان فعال نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه برای برخی سالن های تخصصی به غیر از سالن های ورزشی و اماکنی که سند به نام دارند، از طریق مزایده از مجوز هیئت دولت خارج کردیم، افزود: اکثر استان ها از ظرفیت مزایده محدود استفاده نکردند و ما بیشتر از آنها از این ظرفیت بهره بردیم.

بخشی به وضعیت استخر کوثر رشت نیز اشاره و بیان کرد: این پروژه هم اکنون پیمانکار فعال دارد و 5 میلیارد تومان اعتبار مجدداً به آن اختصاص داده شده که متأسفانه هزینه تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت واگذاری سپیدرود رشت هفته جاری مشخص می شود

وضعیت واگذاری سپیدرود رشت هفته جاری مشخص می شود