مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-18اقتصادي

اسپو؛ استارتاپی در حوزه ناباروری مردان/ قیمت پایین و رقابت با محصولات مشابه خارجی


شیوع ناباروری در ایران بین 15 تا 20 درصد برآورد شده و در حال ورود به یک مرحله نگران کننده بوده و در این میان استارتاپی با تمرکز بر روی موضوع ناباروری راه حل خلاقانه ای ارایه داده است.

- خبرگزاری فارس - اردبیل؛ وحید رشیدزاده: اکوسیستم نوآوری در حوزه سلامت دیجیتال طی چند سال اخیر در کشور شکل گرفته و در این میان استارتاپی با تمرکز بر روی موضوع ناباروری راه حل خلاقانه ای ارایه داده است.

متأسفانه شیوع ناباروری در ایران بین 15 تا 20 درصد برآورد شده و در حال ورود به یک مرحله نگران کننده بوده به طوری که از هر 5 زوج ایرانی یک زوج نابارور است و در این میان دلیل 40 درصد از ناباروری ها، مردان هستند.

در همین راستا استارتاپی با هدف توسعه تست های سریع ارزیابی اسپرم مردان و قابل استفاده در منزل به کمک تلفن های هوشمند، در یک پلتفرم ارایه خدمات مشاوره باروری با تیمی 5 نفره از سال 98 شروع به فعالیت کرده است.

اهداف استارتاپ اسپو حسین واثقی، دکترای فیزیولوژی تولید مثل و بنیان گذار این استارتاپ با اشاره به توسعه فناوری های جدید در حوزه ناباروری مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و پردازش تصویر، از تلاش تیم بین رشته ای اسپو برای کمک به ناباروری مردان خبر داد و اظهار کرد: استارتاپ اسپو که در پارک علم و فناوری استان اردبیل مستقر است، با هدف کاستن از هزینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپو؛ استارتاپی در حوزه ناباروری مردان/ قیمت پایین و رقابت با محصولات مشابه خارجی

اسپو؛ استارتاپی در حوزه ناباروری مردان/ قیمت پایین و رقابت با محصولات مشابه خارجی