موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 05:302020-10-18بين الملل

سارکوزی به همدستی با جنایتکاران متهم شد


نیکولای سارکوزی، رییس جمهوری پیشین فرانسه پس از چهار روز محاکمه در مورد پرونده لیبی، به «همدستی با جنایتکاران» متهم شد و بازپرس علیه او اعلام جرم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از یورونیوز، سارکوزی در این پرونده متهم است که برای کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال 2007 میلادی که به پیروزی او منجر شد، از دولت وقت لیبی پول گرفته است.

بر اساس رویه قضایی فرانسه، تصمیم جدید علیه سارکوزی از اتهام بالاتر است و گونه‌ای پیگیرد محسوب می‌شود زیرا بازپرس پرونده در جریان تحقیقات و استماع شهادت شهود، به شواهدی قوی مبنی بر مجرمیت متهم دست یافته است.

اتهام تازه رییس جمهوری پیشین فرانسه چهارمین مورد از اتهاماتی است که در این پرونده علیه او مطرح می‌شود.

پرونده تحقیقات حاضر از ماه مارس 2018 در دستگاه قضایی فرانسه گشوده شده و سارکوزی پیش از این به «فساد غیرمستقیم»، «اختفای مال و اختلاس از محل اموال همگانی» و نیز «تأمین مالی کارزار انتخاباتی از راه غیرقانونی» متهم شده بود.

سارکوزی اتهامات علیه خود را نپذیرفته و در واکنش به اعلام جرم تازه، با انتشار توییتی از این که به دلیل رازداری قضایی نمی‌تواند مدارک مثبت بی‌گناهی‌اش را منتشر کند، ابراز تأسف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارکوزی به همدستی با جنایتکاران متهم شد

سارکوزی به همدستی با جنایتکاران متهم شد