مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-18اقتصادي

امکان تولید طیف وسیعی از نانوالیاف با دستگاه الکتروریسندگی ایران ساخت فراهم شد


گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور با تولید تجهیزات الکتروریسندگی خودکار، امکان تولید الیاف صاف، متخلخل، هسته ای پوسته ای و نانوالیاف چندجزیی را در کشور فراهم کرده و توانستند طیف وسیعی از نانوالیاف را به بازار عرضه کنند.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور با تولید تجهیزات الکتروریسندگی خودکار، امکان تولید الیاف صاف، متخلخل، هسته ای پوسته ای و نانوالیاف چندجزیی را در کشور فراهم کرده و توانستند طیف وسیعی از نانوالیاف را به بازار عرضه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های فناور پیشرو در زمینه تولید دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی تمام خودکار الکتروریسی، خطوط نیمه صنعتی و صنعتی تولید انبوه نانوالیاف پلیمری، سرامیکی و کامپوزیتی در ایران و منطقه خاورمیانه را عرضه می کند.

انعطاف در طراحی، سهولت در به کارگیری، وسعت تجهیزات جانبی ارائه شده، کنترل بسیار دقیق به همراه دامنه بالای تغییرات در نظر گرفته شده برای پارامترهای الکتروریسی و نیز امکان اعمال تغییرات مختلف در شرایط عملیاتی، فرآیندی و محیطی بر اساس نیاز مشتریان و کاربران از جمله مزیت های ادوات الکتروریسندگی این شرکت است.

از این تجهیزات می توان برای تولید طیف وسیعی از نانوالیاف، پلیمرهای طبیعی، سنتزی و همچنین نانوذرات پلیمری و سرامیکی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تولید طیف وسیعی از نانوالیاف با دستگاه الکتروریسندگی ایران ساخت فراهم شد

امکان تولید طیف وسیعی از نانوالیاف با دستگاه الکتروریسندگی ایران ساخت فراهم شد