مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-18ورزشي

جایگاه چهارم شهدای مقاومت قم در لیگ برتر کشتی


تیم کشتی فرنگی شهدای مقاومت بسیج قم دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور را با کسب رتبه چهارم به پایان رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شاگردان روح الله میکاییلی در تیم کشتی فرنگی شهدای مقاومت بسیج قم که برای رویارویی با حریفان خود در نیم فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور به سالن 12 هزار نفری آزادی تهران رفته بودند، با یک برد و سه باخت این مرحله را پشت سر گذاشتند.

این مرحله از رقابت ها با عنوان جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به مدت دو روز و با اعمال تمام تمهیدات بهداشتی برگزار شد، در حالی که کشتی گیران قم سه مسابقه متوالی را به حریفان واگذار کرده و آخرین رقابت خود را از نماینده خوزستان بردند.

در مجموع از گروه دوم مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی ایران 10 مسابقه برگزار شد که در نهایت تیم بازار بزرگ ایران با کسب چهار پیروزی متوالی در صدر جدول ایستاد و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، صبا نور کردستان، شهدای مقاومت بسیج قم و احتشام گستر کارون در رده های دوم تا پنجم جای گرفتند.

تیم شهدای مقاومت بسیج قم در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی رفت که با نتیجه نزدیک 6 بر 4 مغلوب شد، مسابقه ای که در آن محمد جانقلی در 60 کیلوگرم، ابوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه چهارم شهدای مقاومت قم در لیگ برتر کشتی

جایگاه چهارم شهدای مقاومت قم در لیگ برتر کشتی