مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-18اقتصادي

پلمپ 7 جایگاه CNG به دلیل عدم رعایت استاندارد/ماسک مشمول استاندارد اجباری نیست


مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در 6 ماهه امسال پلمپ هفت جایگاه CNG بخاطر عدم رعایت استانداردهای لازم با همکاری دستگاه قضایی انجام شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در 6 ماهه امسال پلمپ هفت جایگاه CNG بخاطر عدم رعایت استانداردهای لازم با همکاری دستگاه قضایی انجام شده است.

هاشم علایی در گفت وگو با ایسنا، با تبریک هفته استاندار اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی با بازرسی های مستمر از واحدهای تولیدی سعی داریم تا به عنوان کارگر استاندارد در خدمت فعالان این عرصه باشیم و صادقانه در حد وسع و توان خود خدمتگزار این عرصه تلقی شویم.

وی با بیان اینکه 300 واحد تولیدی در استان تحت پوشش استاندارد هستند، خاطرنشان کرد: این واحدها بیش از 500 فرآورده تولید کرده و روانه بازار می کنند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل افزود: نیمی از این واحدها و فرآورده های تولیدی در بخش مصالح ساختمانی و نیمی دیگر در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی، سلولزی، انرژی و .

است.

فعالیت 27 آزمایشگاه با 200 نفر اشتغالزایی علایی ادامه داد: در راستای اصل 44 قانون اساسی 27 آزمایشگاه همکار ما را در ارتقای استانداردها کمک می کنند که در این آزمایشگاه ها بیش از 200 نفر فرصت اشتغال یافته اند که عمدتا فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان جویای کار بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 7 جایگاه CNG به دلیل عدم رعایت استاندارد/ماسک مشمول استاندارد اجباری نیست

پلمپ 7 جایگاه CNG به دلیل عدم رعایت استاندارد/ماسک مشمول استاندارد اجباری نیست